دسته‌بندی نشده

ایجاد یک باغ آرامش بخش با آموزش تری دی مکس

تری دی مکس یک برنامه گرافیکی رایانه ای برای ایجاد مدل های سه بعدی ، انیمیشن ها و تصاویر دیجیتالی است. تری دی مکس یکی از محبوب ترین برنامه های نرم افزاری رایانه ای در صنعت است و پکیج آموزش تری دی مکس به دلیل ابزارهای قدرتمند برای هنرمندانی که می خواهند فعالیت های سه بعدی را انجام دهند مناسب است. آموزش تری دی مکس در توسعه ورزش ، کلاس های تلویزیونی و هنرمندان بسیار محبوب است.

من باغ مدیتیشن را به عنوان یک 3D برای کار ساختم ، می خواستم جایی را در جنگل طراحی کنم که بتوانیم بین طبیعت و حیوانات باشیم. در مکانی کامل ، تقریباً مخفی ، در کنار خانواده ما. انگیزه اصلی من برای این امر خود طبیعت است. در این فعالیت با بحث در مورد ادغام و درک منظره با استفاده از نور HDRi به شما نشان می دهم که چگونه نقشه را انجام می دهم.

بیایید آموزش 3دی مکس خود را گام به گام جلو ببریم:

مرحله 01: مثال
در 3ds Max من شروع به آزمایش و جستجوی بالا ، ایجاد پایه ها و سنت های سنتی کردم. سپس یک هواپیما برای نشان دادن آب اضافه کردم و منطقه را به صورت جزیره ای طراحی کردم. برای بدست آوردن برنامه برتر کامل ، من طرح های منظم و منظم قلب را طراحی می کنم. من شروع به افزودن دشت هایی برای نشان دادن آب کردم و سپس شروع به ساخت جزایر کردم. با تمام اشکال ایجاد شده ، از ابزار مدل سازی Extrude و به دنبال آن متن Poplate Terrain استفاده کردم تا نگاه بهتری در هندسه و توپولوژی داشته باشم.

سایت های دموگرافیک به شما امکان می دهد تا در یک میدان خوب ، سو mal عملکرد و توپولوژی بد را اصلاح کنید

مرحله 02: پوشش گیاهی
در این محیط بیشتر وقتم را به کار روی انواع مختلف پوشش گیاهی مانند علف ، گل و درخت اختصاص دادم. برای تهیه چمن از یک بسته جنگلی از پیش تعریف شده در 3ds Max استفاده کردم ، برای درختانی که از گیاهان Evermotion و Mentor استفاده کردم. با تمام دارایی های ایجاد شده و روی صفحه ، من شروع به طراحی محیط با استفاده از پلاگین Forest Pack کردم – با تمام ویژگی های آن تقریباً می توانید هر کاری انجام دهید! من یک تغییر Forest Pack برای هر یک از انواع مختلف پوشش گیاهی مانند چمن ، بوته ها و درختان ایجاد کردم.

من از Forest Pack در تمام کارهای روزمره خود استفاده می کنم ، زیرا برای طراحی محیط عالی است
من از Forest Pack در تمام کارهای روزمره خود استفاده می کنم ، زیرا برای طراحی محیط عالی است

مرحله 03: دوربین و ترکیب
برای پردازش ترکیب و پیدا کردن بهترین زاویه دوربین ممکن از تصویر نهایی ، می خواهم ابتدا یک نقاشی خشن روی کاغذ ایجاد کنم. با طراحی برنامه ریزی شده زمین و ترکیب خشن ، می توانم وقت خود را به برنامه ریزی تنظیمات و مکان های مختلف اختصاص دهم. من از قانون سوم به عنوان پایه ای برای کل ترکیب استفاده می کنم.

قبل از شروع هر کار سه بعدی ، باید یک نقشه خشن برای ترسیم ترکیب ترسیم کنید
قبل از شروع هر کار سه بعدی ، باید یک نقشه خشن برای ترسیم ترکیب ترسیم کنید

مرحله 04: روشنایی و پردازش
همانطور که من مدل سازی و ترکیب را انجام می دادم ، به روشنایی صحنه خود روی آوردم. من از گنبد V فقط با HDRi استفاده کردم – هنگام استفاده از HDRi مهم است که نمونه های گنبد را افزایش دهید تا در صفحه نمایش نهایی نتیجه مطلوبی داشته باشید. برای تنظیمات پردازش ، من از تنظیمات موجود در تصویر استفاده می کنم و وضوح تصویر نهایی را روی 8000 پیکسل قرار می دهم تا یک تنظیم عالی برای جزئیات کوچک داشته باشم.

تنظیمات V-Ray من

من توصیه می کنم از Render Farms برای کمک به شما در نمایشگر خود در هنگام پردازش با وضوح بالا استفاده کنید

مرحله 05: پس از تولید
انجام کمی بعد از تولید همیشه مهم است ، زیرا به شما امکان می دهد تصحیح رنگ زیبایی داشته باشید! مهم است که برای تلاوت نیز انتقال ایجاد شود و کار به پایان براق برسد. تمام پروژه های شخصی من در 3ds Max انجام شده است ، بنابراین در پایان فقط باید مقدار کمی اصلاح رنگ در فتوشاپ انجام دهم. من از منحنی ها ، سطح ها و افزونه تصویر آینه برای فتوشاپ استفاده می کنم. به عنوان آخرین تماس ، همه حیوانات و افراد را در مرحله پس از تولید اضافه کردم.

چند نمونه از انتقال پاداش من

در اینجا شما می توانید تفاوتی را که ارائه دهندگان می خوانند در تصویر نهایی مشاهده کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا