دسته‌بندی نشده

ترفندهایی برای مرور صفحات اینستاگرام

در این مقاله آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به بررسی نکات کاربردی برای افزایش بازدید صفحه شما خواهیم پرداخت.در این مقاله همراه ما باشید تا شما را در این مسیر کمک کنیم.

هنگام ایجاد تم برای اینستاگرام ، باید به نکات زیر توجه کنید:

رنگ استفاده شده
فیلترهایی برای اعمال عکس های شما
نوع محتوا برای ارسال (در حال حاضر ایده بدی است)
حساب آموزش محتوا را در اینستاگرام Canva بررسی کنید. آنها انواع مختلفی از محتوا را ارسال می کنند ، اما به رنگ ها پایبند هستند.

آنها را تغذیه کنید و رنگ آن به طور طبیعی تغییر می کند ، از بنفش تا قرمز شرابی تا هر رنگ دیگری که فکرش را بکنید.

شرکت های دیگر مانند Lacoste رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته اند. Lacoste عمدتا از رنگهای تجاری خاص خود (سفید و سبز) استفاده می کند و معمولاً هر خط در وب حاوی پست های بصری مشابه است.

مثال دیگری از آموزش تولید محتوای اینستاگرام از خرده فروش لباس Madewell ارائه می شود. وقتی پست های آنها را مرور می کنید ، فضای خاصی ایجاد می شود: سرد ، آفتابی و آرام. بیشتر این تأثیر با استفاده از تصاویر رنگهای گرم و آسمان آبی روشن حاصل می شود.

اگر واقعاً می خواهید طرفداران خود را در اینستاگرام تحت تأثیر قرار دهید ، می توانید شبکه اینستاگرام خود را به مجموعه ای پیچیده و به هم پیوسته از عکس ها و فیلم ها تبدیل کنید ، درست مانند Lancome در حساب اینستاگرام خود.

سبک آموزش تولید محتوای اینستاگرام تصویر شما در اینستاگرام باید نشان دهنده نام تجاری شما باشد. برای ایجاد سبک مناسب برای کسب و کار خود به سوالات زیر پاسخ دهید:

هر آنچه برای بازاریابی بهتر نیاز دارید
شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی
آیا به دنبال یک مغازه یک طرفه عالی برای بازاریابی عالی هستید؟ سعی کنید یک شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی را برای بهبود نتایج و بازاریابی از طریق آموزش عمیق و جامعه بازاریابان تغییر دهید. یک مسیر بازاریابی بهتر با شرکت شروع می شود.

تجربه خود را از همین امروز شروع کنید
می خواهید مردم با کدام رنگ با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند؟ استفاده از این رنگ ها را به ویژه در پست های اینستاگرام خود در نظر بگیرید.
چه نوع محتوایی را می خواهید منتشر کنید؟ عکس و فیلم با افراد ، ویژگی های صورت ، محصولات ، مناظر؟ البته ، نیازی به محدود کردن یک نوع عکس ندارید ، اما می تواند به شما در مرور نوع محتوایی که می خواهید ارسال کنید کمک کند.
از چه فیلتری استفاده می کنید؟ یکی از راه های ایجاد یک موضوع آشنا در اینستاگرام استفاده از فیلترها برای همه محتوا است. این یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد سبک امضای اینستاگرام است.

نکته 2: نحوه آموزش تولید محتوا در اینستاگرام
هنگامی که می دانید نمایه اینستاگرام شما می خواهد بصری چه چیزی را بیان کند ، می توانید محتوای خود را طراحی کنید. قبل از کشف انواع مختلف محتوا ، به آنچه در بازاریابی اینستاگرام می خواهید برسید توجه کنید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ مشارکت بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری؟ تعیین هدف بسیار مهم است زیرا می تواند محتوای ارسال شده در اینستاگرام را بهبود بخشد.

همچنین زمانی را که باید در اینستاگرام بگذرانید در نظر بگیرید.

شما یک کسب و کار کوچک هستید و ممکن است شخصی را برای مدیریت شبکه اجتماعی خود اختصاص ندهید. به همین ترتیب ، ممکن است زمان زیادی برای صرف اینستاگرام نداشته باشید (به همین دلیل است که همه این برنامه های اولیه بسیار مهم هستند). در مورد مدت زمانی که می توانید در اینستاگرام بگذرانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا