دسته‌بندی نشده

صفر تا صد طراحی لوگو

به گفته برنا ، اگر مشاغلی دارید ، آنلاین یا آفلاین اهمیتی ندارد ، قطعاً برای ارائه خدمات و محصولات خود به یک آرم و مارک تجاری خود در ذهن مخاطب نیاز دارید. هیچ شرکتی بدون داشتن آرم نمی تواند به کمال و موفقیت خود ببالد. حتی کسانی که این ادعا را می کنند در مدت زمان کوتاهی خدمات و محصولات خود را فراموش خواهند کرد ، زیرا بازار به راحتی رقابت و وجود محصولات مشابه را از این افراد از بین می برد. اگر صاحب مشاغل هستید و می خواهید از طراحی لوگوی برند خود دست بکشید و با اصول طراحی آرم آشنایی ندارید یا تازه شروع به طراحی خود آرم می کنید و سوال در مورد نحوه طراحی آرم به یک چالش تبدیل شده است برای شما. و شما بدنبال آموزش طراحی لوگو تا صفر هستید. ما صد طرح آرم را به شما نشان می دهیم و به شما در ساخت یک آرم حرفه ای کمک می کنیم ، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

تکنیک های طراحی آرم

اولین قدم در آموزش ساخت لوگو شناخت تکنیک های موجود در این زمینه است. زیرا با چند تکنیک ساده می توانید یک آرم حرفه ای طراحی کرده و نام تجاری خود را ماندگار کنید. بنابراین ، در این دوره آموزشی برای رسانه های آموزشی مدرسه تلویزیون ، پس از آموزش نحوه برقراری ارتباط با مشتری ، این تکنیک ها را برای طراحی لوگو و همچنین ایده های طراحی را آموزش می دهیم.

 

درک کامل از محصول و خدمات تجاری

اولین روش در آموزش لوگوتایپ نشان دادن نوع خدماتی است که شما در آرم ارائه می دهید تا برند خود را بهتر ارائه دهید. فرقی نمی کند که بخواهید برای کسب و کار خود آرم طراحی کنید یا متخصص آرم هستید ، باید نوع دقیق محصول خود را بدانید و سعی کنید آن را روی آرم نشان دهید. توجه داشته باشید که نیازی نیست که دقیقاً کاری را که شرکت انجام می دهد نشان دهید ، زیرا هرچه انتزاع آرم بیشتر باشد ، بیشتر در ذهن مخاطب باقی می ماند. معنای آرم وقتی برای مخاطب قابل درک باشد که نوع محصول شما را به خوبی بشناسد.

 

از قلم های ساده استفاده کنید

هر ساله تعدادی از خصوصیات در هر زمینه کاری مد روزتر می شوند و استفاده از آنها برای هر مشاغل و ارائه آنها به مخاطبان م effectiveثر خواهد بود و سال آینده استفاده از این خصوصیات یا داشتن آنها در آرم نمی تواند در موفقیت کسب و کار. در نتیجه ، استفاده از ویژگی هایی که هرگز قدیمی نمی شوند باید در دستور کار شما باشد. استفاده از فونت های ساده یکی از این خصوصیات است. قلم هایی که بیش از حد فانتزی یا فانتزی هستند ، ممکن است هر ساله مورد توجه مخاطبان قرار نگیرند. اما نگران نباشید ، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که از فونت سال آینده دوباره استفاده شود. در دوره آموزش طراحی لوگو ، منابع کامل را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

از رنگ صحیح استفاده کنید

رنگ مانند قلم ها بر ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان تأثیر می گذارد. در نتیجه ، استفاده از رنگهایی که برند را به خوبی در ذهن مخاطب جذب می کنند بسیار مهم خواهد بود. نکته دیگری که هنگام استفاده از رنگ باید به خاطر داشته باشید این است که طرح سیاه و سفید شما نیز جذاب است. زیرا برای معرفی خود ، گاهی اوقات لازم است که در روزنامه ها تبلیغ کنید یا از طریق بروشورهایی که اغلب سیاه و سفید هستند ، تبلیغ کنید. اگر از رنگ های صحیح استفاده نکنید ، آرم شما در طرح های سیاه و سفید جذابیت کمتری خواهد داشت. ما تمام نکات مربوط به قلم ها و رنگ ها را با جزئیات در آموزش طراحی لوگو توضیح داده ایم.

خودتان طراحی کنید

گاهی اوقات از تکنیک های منحصر به فرد استفاده می شود ، مانند استفاده از رنگ ها یا قلم های جذاب ، اما در عین حال اصول می توانند طراحی شما را سفارشی کنند. سعی کنید بر آموزش طراحی لوگو کاملاً مسلط شوید ، سپس به سراغ طراحی سفارشی بروید.

 

شوخ طبعی را فراموش نکنید

تا آنجا که به آموزش طراحی لوگو مربوط می شود ، خوب است بدانید که بعضی اوقات استفاده از شوخ طبعی و شوخ طبعی می تواند به طور م theثر توجه مخاطب را به خود جلب کند. البته قبل از انجام این عملیات باید مارک خود را به طور دقیق بشناسید ، ممکن است این فناوری برای شما مفید نباشد.

 

دیگران را کپی نکنید

شکی نیست که محصولات و خدمات شما رقبای زیادی در بازار خواهند داشت. تحت هیچ شرایطی از آرم دیگران کپی نکنید. در عوض ، سعی کنید از طرح ها و آرم های دیگران ایده بگیرید. اگر نمی دانید چگونه آرم خود را طراحی کنید ، بهتر است پس از شناسایی رقبای اصلی خود ، الهام گرفتن از طرح های آنها و یادگیری آموزش طراحی لوگو ، آرم برند خود را طراحی کنید.

 

طراحی ساده ای دارد

آخرین و مهمترین فناوری آموزش طراحی لوگو این است که فونت های ساده می توانند به طور موثری توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و طراحی های ساده نیز می توانند بسیار موثر باشند.

 

ابزار طراحی لوگو

در راستای آموزش طراحی لوگو ، بهتر است کاملاً و دقیق با نرم افزارهای این زمینه آشنا باشید. در این مقاله 4 ابزار را به شما معرفی می کنیم که می توانید برای طراحی آرم های حرفه ای استفاده کنید.

 

آتلیه عکس

اگر در زمینه طراحی گرافیک فعالیت می کنید ، حتماً با فتوشاپ آشنا هستید. فتوشاپ نه تنها برای طراحی لوگو استفاده می شود ، اگر تازه شروع به کار آموزش طراحی لوگو کنید این نرم افزار بسیار مفید خواهد بود. خوب است بدانید که طراحان حرفه ای از این نرم افزار و نرم افزار Corel برای طراحی ، ویرایش و ایجاد آرم های جذاب استفاده می کنند.

 

تصویرگر

این نرم افزار از Adobe به طور گسترده توسط طراحان گرافیک و افرادی که تازه آموزش طراحی لوگو را شروع کرده اند ، عمدتا برای طراحی بردار استفاده می شود. هر ساله ، ویژگی ها و عملکردهای نرم افزار در حال افزایش است ، و عملکردهای آن نیز در حال افزایش است.

 

CorelDRAW

این نرم افزار گرافیکی کاربرد زیادی در طراحی لوگو و پوستر دارد و به عنوان پرکاربردترین نرم افزار در این زمینه شناخته می شود. Corel Drug مانند تصویرگرهای بردار است افرادی که تازه آموزش طراحی لوگو را شروع کرده اند از این نرم افزار برای طراحی آرم های حرفه ای و غنی استفاده می کنند.

 

آرم JetA Creato

اگر تازه وارد آموزش طراحی لوگو هستید و تجربه یا تجربه حرفه ای در این زمینه را ندارید ، استفاده از نرم افزار در این زمینه ممکن است برای شما دردسر ساز شود. یکی از نرم افزارهای ارائه شده برای مبتدیان ، نرم افزار جت Logo Creator است. این نرم افزار برداری دارای هزاران شکل برداری و قالب آرم آماده است. الگوهای مختلفی برای مشاغل مختلف تهیه شده است. با استفاده از این الگوها ، جایگزینی اشکال و ایجاد سبک های خاص خود ، شروع به طراحی آرم خود کرده و طرح خود را پیاده سازی کنید. یکی از مزایای این نرم افزار این است که می توان از سبک های مختلف رنگی استفاده کرد. جیتای با ارائه انواع سبک ها و رنگ های مختلف به شما در طراحی یک لوگوی حرفه ای کمک می کند.

https://tinyurl.com/rfezeu4

https://clck.ru/WCoL8

https://bit.ly/3z5OY0Z

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا