دسته‌بندی نشده

مهارت های مورد نیاز نرم افزار اتوکد سه بعدی

هدف این مقاله آموزش اتوکد توضیح ویژگی های سه بعدی این نرم افزار است. در این مقاله با ما همراه باشید تا مهارت های لازم برای حرفه ای شدن در این مجموعه را در 3Dآموزش اتوکد کسب کنید.

این آموزش جامع اتوکد 2021 نشان می دهد که معلمان ، مدیران و دولت ها این نرم افزار را ابزاری برای یادگیری مدارس مالزی می دانند. اتوکد Term-3D ، طراحی مهندسی ، یادگیری ، یادگیری ، تجسم را فهرست کنید. I. مقدمه سیستم آموزشی فعلی به سرعت در حال تغییر است. در سالهای اخیر ، یادگیری با کمک رایانه با نرم افزارهای رایانه ای به طور گسترده ای در آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار گرفته است.

توسعه سریع فن آوری چندرسانه ای ، که امروزه تغییر بزرگی در آموزش حرفه ای اتوکدE ایجاد می کند ، راه را برای اطلاعات هموار می کند. آموزش فنی و حرفه ای عمدتاً مسئولیت اجرای افزایش استفاده از نرم افزار یادگیری به کمک رایانه (CATL) را همزمان با پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عهده ندارد. استفاده از رایانه برای تولید ایده ها و خلاقیت های معلمان در روند آموزش و یادگیری هر روز بیشتر قابل تأمل است. مهارت های معلم سازگار با CATL ابزاری مهم برای آموزش در سطح اکتساب و استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده است.

استفاده از نرم افزار CATL برای آموزش و یادگیری به معنای استفاده از رایانه به روشی برنامه ریزی شده و مناسب برای بهبود کارایی و اثر بخشی آموزش و یادگیری است. متخصصان نقاشی مهندسی باید بتوانند با کمک رایانه هایی که به بهبود دید دانش آموزان کمک می کنند ، کمک کنند. چندین مطالعه برای ارزیابی اثربخشی نرم افزار کامپیوتر در مهندسان طراحی انجام شده است. مطالعات یادگیری با کمک رایانه (CAL) به طور کلی CAL ها را به عنوان مکمل یا جایگزین منابع یادگیری سنتی ارزیابی می کنند و به طور کلی نشان می دهند CAL ها به عنوان منابع خوب جایگزین یا برتر هستند.

مربیان آموزش جامع اتوکد 2021 نشان داده اند که آموزش توانایی توسعه این نوع فعالیتهای شناختی و نه آموزش انتقال دانش را ایجاد می کند. پیش نویس مهندسی پیش نویس مهندسی (ED) یک موضوع فنی است که دانشجویان مهندسی یا فنی برای تحصیل در فرم 4 و 5 نیاز دارند. در این راستا ، دانش آموزان باید قبل از نمایش منظره بر روی یک تصویر کاغذی ، در مورد شی p تعمق کنند. بسیاری از دانش آموزان به سختی می توانند ساختار اشیا from را از دیدگاه های مختلف تصور و مشاهده کنند. برای تجسم ذهنی مانند نقاشی های اجباری ، دانش آموزان می آموزند که تصویر را به صورت ذهنی بچرخانند تا شکل واقعی نمایش اصلی را که نمای بالا ، جلو و کناره است ، منعکس کند.

دانش آموزان باید از تمام دانش و درک خود از اشکال رسم و هندسه با مضمون ED استفاده کنند. محققان در ادامه تأكید كردند كه دانشجویان می توانند با پشتیبانی از فناوری تصویربرداری ، مشكلات موجود در زمینه آموزش اتوکد حرفه ای را حل كنند. این مطابق با محققان دیگری است که می گویند اکثر دانشجویان به دلیل تکنیک های تصویربرداری ناکافی ، در استفاده از مفاهیم و تئوری ها برای حل مشکلات ED مشکل دارند. توانایی تصویربرداری یک مهارت شناختی مهم در مهندسی ، به ویژه در ED است. زیرا مغز انسان به توانایی دیدن اشیا و نمادها و تفکر دو بعدی نیاز دارد. این نظر توسط بسیاری از مطالعات نشان می دهد که موفقیت یک شخص در تصویربرداری ED به توانایی های او بستگی دارد ، اما اگر توانایی تصویربرداری وی ضعیف باشد ، آن شخص می تواند حل کند. این بسیار دشوار است. مهارت های تجسم بخشی جدایی ناپذیر از درک دانشجو از آموزش مهندسی است. تجسم به معنای دستکاری ذهنی بدن و اجزای بدن در دو و سه بعد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا